November 7, 2006

Evan Yo蔡旻佑~我可以

词曲:作词:林唯/蔡旻佑 作曲:蔡旻佑 编曲:洪信杰
我可以
寄 没有地址的信
这样的情绪 有种距离
你 放着谁的歌曲
是怎样的心情 能不能说给我听
雨 下得好安静
是不是你 偷偷在哭泣
幸福(它)真的不容易
在你的背景 有我爱你

我可以 陪你去看星星
不用再多说明 我就要和你在一起
我不想 又再一次和你分离
我多么想每一次的美丽 是因为你

http://www.cxmp3.com/playwma75736.htm

2 comments:

Anonymous said...

I like this song. The first time I saw him at "Guess Guess Guess". Wah!! He is charming when playing violin. Rememberred me have a dream to learn violin last time. :D Sure he will "Red" (Hokkien) next time.

@lison-lekjuan said...

haha!!a small boy but so geng in music phew very envy them loh